|
Дата розміщення: 15.04.2020
2) Інформація про посадових осіб емітента
1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента
1) посада* |
Генеральний директор |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Скалій Наталія Анатоліївна |
3) ідентифікаційний код юридичної особи
|
|
4) рік народження** |
1976 |
5) освіта** |
Вища |
6) стаж роботи (років)** |
20 |
7) найменування підприємства, ідентифікаційний код юридичної особи та посада, яку займав** |
ПрАТ "АЛЕКСІ"
05312493
Генеральний директор, Голова комiсiї з припинення
|
8) Дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
19.03.2018, на 3 роки |
9) опис |
Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини немає. Повноваження та обов'язки посадової особи згідно Статуту товариства: 1. Виконавчим органом Товариства є Генеральний Директор Товариства, який підзвітний Загальним зборам акціонерів та Наглядовій раді і обирається Наглядовою радою терміном на 3 (три) роки. Генеральний Директор здійснює керівництво поточною діяльністю Товариства. Генеральний Директор діє від імені акціонерного товариства в межах, передбаченим законодавством і Статутом акціонерного товариства. 2. Генеральний Директор організує роботу засідань Виконавчого органу. 3. Засідання Виконавчого органу скликається Генеральним Директором не рідше одного разу на квартал, а також на вимогу Ревізійної комісії. 4. До компетенції Виконавчого органу відноситься: " Виконання рішень Загальних Зборів Акціонерів; " Визначення кількості видів акцій та облігацій, які випускаються Товариством та співвідношенням між різними видами акцій та облігацій; " Затвердження висновків експертної комісії, яка проводить оцінку майнових (або зв'язаних з ними) внесків акціонерів; " Розгляд та затвердження порядку денного Загальних Зборів Акціонерів Товариства; Виконавчий орган має право розглядати інші питання, пов'язані з діяльністю Товариства, крім тих які віднесені до виключної компетенції Загальних Зборів Акціонерів Товариства. Директор має право вирішувати такі питання: " Здійснення керівництва оперативною діяльністю Товариства в межах своєї компетенції, визначеної цим Статутом, забезпечує виконання рішень Загальних Зборів Акціонерів та Виконавчого органу. " Готує питання, які підлягають розгляду на Загальних Зборах Акціонерів та засіданнях Виконавчого органу. " Визначає умови оплати праці персоналу Товариства, дочірніх підприємств, філій та представництв за виключенням тих осіб, умови оплати праці яких у відповідності з цим Статутом визначаються іншим органом Товариства. " Затверджує зразки печаток, штампів, фірмових бланків, товарних знаків та інших реквізитів Товариства. " Визначає організаційну структуру Товариства в межах організаційної структури визначеної Виконавчим органом. " Затверджує внутрішні документи Товариства, які не віднесені цим Статутом до затвердження іншими органами Товариства. Генеральний Директор у межах своєї компетенції без довіреності діє від імені Товариства, представляє Товариство у відношеннях з іншими юридичними та фізичними особами в Україні та за її межами, укладає договори від імені Товариства, видає доручення, керує діяльністю Товариства, розпоряджається майном та коштами Товариства, здійснює прийом на роботу та звільнення з роботи персоналу Товариства. Видає розпорядження та накази, які обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства. В своїй діяльності Директор керується рішеннями Загальних зборів акціонерів та Виконавчого органу, положеннями цього Статуту, а також чинним законодавством України. 5. генеральний Директор виконує інші функції за дорученням вищих органів Товариства. Директор має право доручити вирішення окремих питань, які входять до його компетенції, членам Правління, або керівникам структурних підрозділів. 6.Виконавчий орган несе персональну відповідальність за збитки заподіяні Товариству своїми неправомірними діями, а також діями з перевищенням своїх повноважень. 7. На час відсутності Виконавчого органу його обов'язки виконує особа, яка призначається Виконавчим органом або Головою Наглядовою ради. Така особа набуває всіх прав та несе всі обов'язки, що покладені на Виконавчий орган. Винагорода посадовій особі сплачувалась у розмірі 57483,64 грн. за рік Генеральний директор ПрАТ "АЛЕКСІ" Інші посади не обіймає Стаж керівної роботи 20 років Iншi посади, якi обiймала ця особа за останнi 5 рокiв: головний бухгалтер, Генеральний директор. Рiшення прийнято Наглядовою радою вiд 19.03.2018 р. на 3 роки Обгрунтування змiн: рiшення власникiв. |
1) посада* |
Головний бухгалтер |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Пруднікова Марина Олександрівна |
3) ідентифікаційний код юридичної особи
|
|
4) рік народження** |
1959 |
5) освіта** |
Вища |
6) стаж роботи (років)** |
19 |
7) найменування підприємства, ідентифікаційний код юридичної особи та посада, яку займав** |
ТОВ "ЛЕОНТА"
д/в
головний бухгалтер
|
8) Дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
16.05.2013, безстроково |
9) опис |
Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини немає. Повноваження та обов'язки посадової особи:Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних. Організує роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій. Вимагає від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів. Вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну. Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам. Здійснює заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства. Бере участь у підготовці та поданні інших видів періодичної звітності, які передбачають підпис головного бухгалтера, до органів вищого рівня у відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями. За погодженням з власником (керівником) підприємства забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проводить розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань. Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів. Бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства. Забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах. Організує роботу з підготовки пропозицій для власника (керівника) підприємства.Керує працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки. Знайомить цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві. Винагорода посадовій особі сплачувалась у розмірі 57929,58 грн. за рік Головний бухгалтер ПрАТ "Алексі", інші посади не обіймає Призначена на посаду згідно наказу №37 від 16.05.2013 року Стаж керівної роботи 19 років Акціями товариства не володіє. Перелік попередніх посад: ТОВ "Леонта" Головний бухгалтер |
1) посада* |
Голова наглядової ради |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Прохоренко Алексi Тамазович |
3) ідентифікаційний код юридичної особи
|
|
4) рік народження** |
1989 |
5) освіта** |
Вища |
6) стаж роботи (років)** |
4 |
7) найменування підприємства, ідентифікаційний код юридичної особи та посада, яку займав** |
д/в
д/в
член наглядової ради
|
8) Дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
11.04.2019, 3 роки |
9) опис |
Повноваження та обов'язки посадової особи згідно Статуту товариства:Завдання та обов'язки. Організовує забезпечення підприємства всіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами відповідної якості та їх раціональне використання з метою скорочення витрат виробництва і одержання максимального прибутку. Керує розробленням проектів перспективних і річних планів і балансів матеріально-технічного забезпечення виробництва на основі визначення потреби підрозділів підприємства в матеріальних ресурсах (сировині, матеріалах, напівфабрикатах, обладнанні, комплектуючих виробах, паливі, енергії тощо) з використанням прогресивних норм витрат складанням матеріальних балансів та заявок на розподілені за планом матеріальні ресурси та їх обґрунтуваннями і необхідними розрахунками, встановленням календарних строків доставок. Забезпечує підготовку в узгодженні умов і укладанні договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення підприємства, вивчає можливість і доцільність встановлення прямого довгострокового зв'язку щодо поставок матеріально-технічних ресурсів та розширення прямих постійних і довгострокових господарських зв'язків з постачальниками. Організовує вивчення оперативної маркетингової інформацй і рекламних матеріалів про пропозиції дрібнооптових магазинів і оптових ярмарок з метою виявлення можливості придбання матеріально-технічних ресурсів оптом, а також закупівлю матеріально-технічних ресурсів, які реалізуються у вільному продажу. Забезпечує доставку матеріальних ресурсів згідно з передбаченими у договорах строками, контроль їх кількості, якості і комплектності і збереження на складах підприємства. Забезпечує своєчасну і цілковиту реалізацію виділених фондів і планів забезпечення згідно з установленою кількістю, якістю та комплектністю. Виконує роботу, пов'язану з підготовкою претензій до постачальників у разі порушення ними договірних зобов'язань, узгоджує з постачальниками зміни умов укладання договорів. Очолює роботу з ресурсозбереження, техніко-економічного аналізу в галузі матеріально-технічного забезпечення, з розроблення стандартів підприємства щодо матеріально-технічного забезпечення якості продукції, що випускається підприємством. Керує розробленням нормативів потреби і виробничих (складських) запасів матеріальних ресурсів. Забезпечує контроль за станом запасів матеріалів і комплектуючих виробів, оперативним регулюванням виробничих запасів на підприємстві, додержанням лімітів на відпускання матеріальних ресурсів і їх витрачанням у підрозділах підприємства за прямим призначенням. Керує розробленням і упровадженням заходів щодо підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів, зниження витрат, пов'язаних з їх транспортуванням та зберіганням, використання вторинних ресурсів і відходів виробництва, удосконалення системи контролю за їх витрачанням, використанням місцевих ресурсів, виявлення та реалізації надлишкової сировини, матеріалів, устаткування та інших видів матеріальних ресурсів. Організовує роботу складського господарства, вживає заходів з забезпечення необхідних умов зберігання. Забезпечує високий рівень механізації і автоматизації транспортно-складських операцій, застосування комп'ютерних систем і нормативних умов організації і охорони праці. Організовує облік руху матеріальних ресурсів на складах підприємства, бере участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей. Забезпечує складання встановленої звітності про виконання плану матеріально-технічного забезпечення підприємства. Керує працівниками відділу. Винагорода посадовій особі у т.ч. у натуральній формі - інформація відсутня Голову наглядової ради Прохоренко Алексi Тамазович (паспорт: серiя КМ номер 573935 виданий Приморським РВ ОМУ УМВС України в Одеськiй областi 10.02.2009р.) обрано 11.04.2019 р. Володiє часткою в статутному капiталi емiтента 9,411915 %. Непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини немає. Cтрок, на який обрано особу: 3 роки. Iншi посади, якi обiймала ця особа за останнi 5 рокiв: член наглядової ради. Рiшення прийнято Загальними зборами акцiонерiв вiд 11.04.2019р. Пiдстава рiшення: згода на обрання. Об'рунтування змiн: рiшення власникiв. Стаж роботи 3 роки |
1) посада* |
Ревізор |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Абашидзе Олександра Джансукiвна |
3) ідентифікаційний код юридичної особи
|
|
4) рік народження** |
1958 |
5) освіта** |
Вища |
6) стаж роботи (років)** |
4 |
7) найменування підприємства, ідентифікаційний код юридичної особи та посада, яку займав** |
д/в
д/в
член наглядової ради
|
8) Дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
11.04.2019, 5 років |
9) опис |
Повноваження та обов'язки посадової особи згідно Статуту товариства:Завдання та обов'язки. Виконує роботу щодо здійснення економічної діяльності підприємства, спрямованої на підвищення ефективності та рентабельності виробництва, якості продукції, що випускається, і освоєння нових видів продукції, досягнення високих кінцевих результатів за оптимального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Готує вихідні дані для складання проектів господарсько-фінансової, виробничої та комерційної діяльності (бізнес-планів) підприємства з метою забезпечення зростання обсягів збуту продукції та збільшення прибутку. Виконує розрахунки з матеріальних, трудових і фінансових витрат, необхідних для виробництва і реалізації продукції, освоєння нових видів продукції, прогресивної техніки та технологи. Здійснює економічний аналіз господарської діяльності підприємства та його підрозділів, виявляє резерви виробництва, розробляє заходи щодо забезпечення режиму економи, підвищення рентабельності виробництва, конкурентоспроможності продукції, продуктивності праці, зменшення витрат на виробництво і реалізації продукції, усунення втрат та непродуктивних витрат, а також виявлення можливостей додаткового випуску продукції. Визначає економічну ефективність організації праці та виробництва, упровадження нової техніки і технологи, раціоналізаторських пропозицій та винаходів. Бере участь у розгляданні розроблених виробничо-господарських планів, проведенні робіт з ресурсозберігання, у впровадженні та вдосконаленні внутрішньогосподарського розрахунку, удосконаленні прогресивних форм організації праці та управління, а також планової та облікової документації. Оформлює матеріали для укладання договорів, стежить за термінами виконання договірних зобов'язань. Здійснює контроль за ходом виконання планових завдань підприємством та його підрозділами, використанням внутрішньогосподарських резервів. Бере участь у проведенні маркетингових досліджень і прогнозуванні розвитку підприємства. Виконує роботу, пов'язану з нерегламентованими розрахунками і контролем за правильним здійсненням розрахункових операцій. Веде облік економічних показників результатів виробничої діяльності підприємства та його підрозділів, а також облік укладених договорів. Готує періодичну звітність в установлені терміни. Виконує роботу щодо формування, ведення і зберігання бази даних економічної інформації, вносить зміни до довідкової та нормативної інформації, яка використовується під час оброблення даних. Бере участь у формуванні економічного поставлення задач або окремих їх етапів, які вирішуються за допомогою обчислювальної техніки, визначає можливості використання готових проектів, алгоритмів пакетів прикладних програм, що дають можливість створювати економічно обґрунтовані системи оброблення економічної інформації. Винагорода посадовій особі у т.ч. у натуральній формі - інформація відсутня Ревiзора Абашидзе Олександра Джансукiвна (паспорт: серiя КК номер 596043 виданий Жовтневим РВ ОМУ УМВС України в Одеськiй обл. 22.01.2001р.) призначено 11.04.2019 року. Володiє часткою в статутному капiталi емiтента 0.44819% на суму 21.00 грн. Непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини немає. Cтрок, на який призначено особу: 5 років. Iншi посади, якi обiймала ця особа за останнi 5 рокiв: член наглядової ради. Рiшення прийнято Загальними зборами акцiонерiв вiд 11.04.2019р. Пiдстава рiшення: згода на обрання. Об'рунтування змiн: рiшення власникiв. |
1) посада* |
Член Наглядової ради |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Шулепова Олександра Вiкторiвна |
3) ідентифікаційний код юридичної особи
|
|
4) рік народження** |
1993 |
5) освіта** |
Вища |
6) стаж роботи (років)** |
4 |
7) найменування підприємства, ідентифікаційний код юридичної особи та посада, яку займав** |
особа за останнi 5 рокiв не обiймала iншi посади
д/в
особа за останнi 5 рокiв не обiймала iншi посади
|
8) Дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
11.04.2019, 3 роки |
9) опис |
Полномочия та обов'язки Вирішення всіх питань по поточній діяльності Товариства Винагорода посадовій особі у т.ч. у натуральній формі - інформація відсутня Члена наглядової ради Шулепова Олександра Вiкторiвна обрано 11.04.2019 року. Акцiями Товариства не володiє. Непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини немає. Cтрок, на який обрано особу: 3 роки. Iншi посади, якi обiймала ця особа за останнi 5 рокiв: особа за останнi 5 рокiв не обiймала iншi посади. Рiшення прийнято Загальними зборами акцiонерiв вiд 11.04.2019р. Пiдстава рiшення: згода на обрання. Об'рунтування змiн: рiшення власникiв. |
1) посада* |
Член Наглядової ради |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Трифонов Олександр Геннадійович |
3) ідентифікаційний код юридичної особи
|
|
4) рік народження** |
1993 |
5) освіта** |
Вища |
6) стаж роботи (років)** |
0 |
7) найменування підприємства, ідентифікаційний код юридичної особи та посада, яку займав** |
д/н
д/н
д/н
|
8) Дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
11.04.2019, 3 роки |
9) опис |
Полномочия та обов'язки Вирішення всіх питань по поточній діяльності Товариства Члена наглядової ради Трифонов О.Г. обраний 11.04.2019 року. Акцiями Товариства не володiє. Непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини немає. Cтрок, на який обрано особу: 3 роки. Iншi посади, якi обiймала ця особа за останнi 5 рокiв: не займав Рiшення прийнято Загальними зборами акцiонерiв вiд 11.04.2019р. Пiдстава рiшення: згода на обрання. Об'рунтування змiн: рiшення власникiв. Винагорода посадовій особі у т.ч. у натуральній формі - інформація відсутня |
___________
* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.
** Заповнюється щодо фізичних осіб.
2. Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента
Посада |
Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Ідентифікаційний код юридичної особи |
Кількість акцій (шт.) |
Від загальної кількості акцій (у відсотках) |
Кількість за видами акцій |
прості іменні |
привілейовані іменні |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Генеральний директор | Скалій Наталія Анатоліївна | д/н | 420 | 0.44818645 | 420 | 0 | Голова наглядової ради | Прохоренко Алексi Тамазович | д/н | 8820 | 9.41191536 | 8820 | 0 | Ревізор | Абашидзе Олександра Джансукiвна | д/н | 420 | 0.44818645 | 420 | 0 |
Усього |
9660 |
10.30828825 |
9660 |
0 |
|